Jul jul strålande jul :)

2011-12-21 / 19:29:35
Så var det jul igen! Kan inte riktigt fatta att tiden gått så otroligt fort.. Tyckte nyss att det var sommar!?! Det kommer bli en super mysig jul iaf :) Julafton tillbringar vi hos jimmys föräldrar sen på juldan blir det en liten julafton hemma också med pappa med klappar och julmat, inte långt kvar tills han åker nu.. Börjar känna lite panik över hur jag ska hinna med allt, alla julklappar är inte klara ännu åsså lär vi iväg och handla julmaten men som tur är så har jag lugna dagar på jobbet och slutar i skaplig tid. Sen ska det även hinnan med att måla här hemma men det får jag nog börja med i mellan dagarna när mannen min jobbar :) Kommer bli såå tjusigt när det är klart!! Införskaffade oss en säng och soffa förra veckan och jag sover som en prinsessa i den!




Superduper nöjd!! :D

Var evigheter sen jag skrev här, tiden räcker inte riktigt till.. Men livet leker :) Har gjort så mycket skoj på senaste tiden.. För ett tag sen fick jag och jimmy ett spontan ryck och drog iväg till uppsala och bodde på hotell och shoppade.. Hittade en irländs pub som måste besökas flera gånger, hade en riktigt rolig dag/natt!! Har även hunnit med krogen här hemma några gånger med mina tjejer (jag som aldrig annars går på krogen) Allstar är nu favoriten, riktigt mysigt!






Älsklingen med sin favvo mössa som han fick i tidig julklapp..
Märks d att vi gillar Sons of anarchy? ;) (Bästa serien)


Snart ska jag bädda ner mig i sängen och kolla film, jimmy var tvungen att dra iväg och jobba och kommer inte hem fören i morgon bitti :( Men det är bara att gilla läget, snart är det ju helg och då står det MYS på schemat ;)

Ha en fortsatt toppen kväll gott folk!!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: