Tiden som gått

2012-09-04 / 20:11:17
# Gäsp! Har legat och sovit i stort sätt hela tiden sen jag kom hem från jobbet.. Underbart med feber (NOT) tog mig dock igenom arbetsdagen trots att jag var som en sengångare med bomull i huvudet. Värsta med feber är att man blir så fruktansvärt seg, men sånt är livet för eller senare var det min tur att bli sjuk.. Glad att det inte blev till nästa vecka för nästa söndag har vi personalfest :D
 
I förra inlägget gick jag igenom en lite recume av min sommar så jag fortsätter lite på den då.. Förutom att vi umgåts med goda vänner och haft det mysigt har vi varit på lite konserter, varit en sväng till på em dragracing och partajat!
 
Kommer alltid att komma ihåg den senaste dragracingen som var nu i augusti med ett leende på läpparna! Denna gång sov vi inte i tält utan vi hade en husvang med oss och där som vi som gudar :) Dock blev det lite sömn eftersom vi ställde klockorna på 6 varje morgon så vi skulle hinna göra oss i ordning innan tävlingarna. Det blev 3 hårda dagar, vi drack från morgon till kväll. Dessutom så fyllde jag även år den helgen så på lördagen hade vi lite mer partaj än dom andra dagarna. Fick den grymmaste hooden av syrran och hennes sambo som födelsedagspresent!
Grymma hooden från Jimmy Åhlund! 7 faldig EM mästare i pro stock.
En mycket trevlig man måste jag säga som bjöd in oss :)
 
Annars så hänge vi mycket i min kusins stall, han var ju där och racade med sin corvette. Men jag missade ju honom!! Så arg vi blev på oss själva!! Han skulle ha kört redan på fredagen men hoppade över det och körde lördagen ist. Den klass han tävlade i får man bara köra på 10,90sek men han hade målet att köra på 8 och han körde på 8,97 vilket betyder att han körde ut sig själv..
 
Sen har jag hittat ännu en idol och hon heter Anita Mäkinen och är en Top fuel förare vilket jag tycker är grymt!! En tjej som kör den värsta klassen du kan köra, dessutom var hon den ända tjej som körde då. Även hon är otroligt trevlig & glad!
 
Men det absolut bästa hände på kvällen/natten. Strax före kl tolv gick vi till guldladan (dit alla går på kvällarna) när vi kom fram stannade vi till utanför för att dricka upp våran färddricka när jimmys alarm på telefonen gick, klockan var tolv och han hade ställt den för att han ville vara den första som grattade mig på min födelsedag! Och då säger han
- Grattis älskling, älskar dig! Vill du förlova dig me mig??
Mitt svar blev ju såklart ett stort JA!!
 
Just i den sekunden blev jag världens lyckligaste tjej ♥ Den finns ingen bättre kille än min Jimmy, jag kan inte beskriva med ord vad jag känner för honom! Han är mannen jag kommer leva resten av mitt liv med! Vi förlovade oss redan på måndagen så igår hade vi varit förlovad i 1 vecka ♥
 
 
 
Tänkte bjuda på några bilder från sommaren.
Babe spexar
 
Vart på äventyr med dom 3 musketörerna :)
 
Jenny, jimmy Å & jag
 
Klippte av mig håret oxå! :D

Brorsan visar vart jimmy ska skjuta skumpa korken :)
 
 
 
 
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: