Resume

2012-08-30 / 20:17:00
Ojoj va länge sen det var jag skrev. Tiden bara flyger förbi, tyckte att det nyss var maj och man gick och räknade ner till semestern sen sa det bara vips så var sommaren över.. Men jag kan iaf säga att jag har haft den absolut tänkbara sommaren ever! ♥
 
Semestern började med att jag och jimmy åkte till ullared (som jag skrev i mitt senaste inlägg) På väg hem från ullared gjorde vi ett stopp vid vättern där vi tog oss ett dopp (kan dock påpeka att det var det kallaste vattnet jag badad i!) Men vilken utsikt det var, så otroligt vackert. Gjorde även ett litet snabb stopp i gränna för att titta när dom bakade polkagrisar och självklart köpte vi oss en =)
 
Några längre bilfärder än ullared har det inte blivit. 2 svängar med eckerölinjen har vi hunnit med iaf. Utöver det har vi varit på ännu ett bröllop, denna gång jimmy´s syster jessica & hennes sambo robban. Det blev en riktig överaskning! Just den helgen var vi på dragracing i Tierp och jessica ville promt att vi skulle komma en snabbis på lördagen för att fika eftersom både hon och robban hade fyllt år, så jimmys pappa kom och hämtade oss eftersom vi inte var kapabla att göra. Regnat hade det också gjort hela morgonen så man var ju inte direkt snygg.. (tältade dessutom) när vi väl kom dit hade dom dukat upp med massa smörgåstårta och alla (ja utom vi) var klädda för kalas.. Helt plötsligt säger jessica med tårar i ögonen att hon & robban tänkt gifta sig.
- Ja tänkte vi va kul! När?
- Jo nu säger jessica
- What?!?!

Ja vips så kom det en som skulle viga dom på altanen. Där snackar vi överaskning, tror att alla var chockade under cermonin.. Lovade dock jimmys mamma att vi inte skulle ha en sån överaskning utan att vi skulle planera vårat =)
Man var inte direkt sugen på att vara med på familjebilder med brudparet, men det var bara att kamma till sig och dra på smilet.
 
Den helgen hade vi otroligt roligt trots att hela lördagen och halva söndagen regnade bort och vi inte fick se några race och förlorade ca 2000kr.. (man får inte tillbaka nå pengar om det regnar så pass att dom inte kan torka banan och låta bilarna köra)
Har man inte varit på dragracing någon gång borde man verkligen se det 1 gång i livet iaf. Det är värt varenda krona kan jag lova! Går inte att beskriva med ord hur det är när Top Fuel bilarna kommer in, när dom drar iväg är det lika bra att hålla för öronen om man vill ha hörseln kvar! Motorerna har upp till 8500hk! Det är inte ovanligt att bilarna kör tävlingssträckan 400m från stillastående på under 5sek och med sluthastigheter upp mot och över 500 km/h.                                              
I Love It!!
 
 
Getaway har vi också varit på med gänget från bruket, var en aning skeptisk i början mot det men jävlarns va roligt vi hade!! Var dock väldigt slut när man kom hem efter dagar med festande.. Man dricker ju till frukost, lunch, middag & hela natten.. (som på dragracingen)
Det blir getaway nästa år med det är en sak som en klar! Bästa banden som jag kollade på var Corroeded, Lillasyster!! Nightwish blev jag besviken på, sångaren som är nu passar inte ett dugg in.. Sen Manowar som bara körde nya låtar och inga utav dom gamla...
 
Lyssna själva och säg va ni tycker
Corroeded - Age Of Rage
http://youtu.be/oikm23TAnFQ
Manowar - Carry on
http://youtu.be/YLCp5U7wotQ
 
Gänget på getaway!!
 
Sambon min som glömmer k:et i bruket bikers (en aning full kanske?)
Anledningen varför det står + dick in the mouth guy är att alla grabbarna har hoj och åker mycket tillsammans förutom Einar som inte har körkort.. Danny har döpt alla till olika namn och eftersom einar är en i deras "biker gäng" fick han heta dick in the mouth guy då han gör allt för att få hänga med ;)
 
 
Det får bli allt för ikväll, sängen kallar och klockan ringer 04:45 i vanlig ordning..
 
 
Avslutar med en bild på min fantastiska sambo som jag saknar grymt mycket nu! Han har jobbat em hela veckan och har inte kommit hem fören 01:00 så vi har inte träffats i vaket tillstånd :( Längtar dock till i morgon då jag äntligen får kramas med han ♥
 
 
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: