Ullared!!!

2012-06-26 / 23:33:20
Nu är vi andra dagen in på semester och just nu i denna stund är vi i ullared! Galet va billigt det är här måste jag säga. Vi har varit in och handlat 4 gånger! Men idag gjorde jag nog det bästa fyndet på länge dessa 3 skönheter fick komma och bo hos mig


Ordinarie pris 3697kr och dom blev mina för 185kr!!!! Förstår ni hur billigt det är????
+ att jag även köpte 2 par skor igår och en massa kläder :D

I morgon är det hemfärd, ska bli nice att komma hem med alla nyköpta saker till hemmet, kommer bli så oerhört fint! :)

Midsommaren firade vi med goda vänner i bruket, hade en sån toppen dag från morgon till natt! Önskar att allt fanns på film men d va knappt så vi knäppte nå kort.. Eller ja paparazzin Danny gjorde ju d :P

På lördag blir d en heldag med jimi & jenny! Först en tur med eckerö linjen fullföljt med en spelning av takida sen får vi se va kvällen/natten tar oss men kul ska vi ha :D Måste lägga upp lite bilder från deras vackra bröllop sen ♥

Men nu blir det tack och godnatt så jag orkar upp i morgon


Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: