Come back!

2012-06-13 / 17:45:13
I brist på annat att göra för tillfället får det bli ett inlägg det var ju trots allt 3 månader sen. Har hänt en hel del sen senaste jag skrev något. Sitter ihop krypen i soffan just nu och hör på regnet och åskan *mys* men det hade varit mysigare om min underbara sambo var hemma.. Så otroligt tråkigt när han kör långdagar, men ikväll är han hemma till 20:00 iaf. Ogillar starkt när han jobbar eftermiddagar och inte är hemma fören 1 på nätterna, då sover jag och hinner bara se honom när jag går till jobbet och prata lite i telefonen på kvällskvisten.. Men som tur är jobbar han inte sånna pass så jätte ofta :) Själv har jag fått nya arbetstider och mer ansvar på jobbet, börjar klockan 06:00 varje morgon och har gjort mina timmar 13:30 men det är inte ofta man slutar då så man får lite plustimmar :D I morrn är det sista arbetsdagen för denna vecka, sen bär det av på EM dragracing i Tierp!! I år blir det tältning, förra året var jag endast där 1 dag men i år blir vi ett gäng som kommer campa. Efter morgondagen är det endast 4 dagar kvar till semestern!!!!

Förra lördagen var jag och jimmy på hans bästa kompis bröllop, ååå det var så mysigt och dom (jimi & jenny) var såå otroligt fina ♥ Hade en sånt trevlig och rolig kväll men alla som var med! Bilder kommer nog komma senare när sambon lagt in dom i datorn. Ser även fram emot att fira en trevlig midsommar med dom och resten av gänget. Efter midsommar bär det av till ullared! Två dagars shopping med min älskade :P Behöver jag säga att jag längtar? ;)

Nu ska jag ta och börja plocka ihop lite som ska med inför campandet!



Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: