Ny vecka, Nya möjligheter

2011-11-08 / 20:30:30
Dagarna och veckorna bara flyger förbi känns det som.. Helgen som var gick såå otroligt fort! På fredagen var jag hem till en kompis och drack lite öl, lördagen var jag och jimmy på maskeradfest och sov bort hela söndagen, bokstavligen talat! Vaknade kvart i tre!?! Har nog aldrig sovit så länge i hela mitt liv, kan förstå att jimmy kunde sova så länge eftersom han drog iväg till jobbet strax före 4 på lördag morgon och kom inte hem fören runt 7 på kvällen och sen iväg på partaj.. Men roligt hade vi ♥
Är bjuden på partaj nu i helgen men i nuläget är jag inte ett dugg sugen.. Vill bara vara med min fina och göra ingenting... Ska höra med min käresta om han är sugen annars får d bli nå annan mysigt!

Funderar på att byta blogg, den här känns ganska rörig på nå vis.. jaja får se hur d blir med det bloggar ju aldrig nu för tiden iaf. Blev några rader nu eftersom jag inte har nått bättre för mig.. Men snart väntar sängen, i morgon är en ny arbetsdag och jag väntar ett besked jag väntat på ett par veckor!

På återseende nån gång!

Ciao

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: