Söndag

2011-10-23 / 19:04:00
Nu var det länge sen jag skrev något, har lixom helt glömt bort denna & funderar nu på att lägga ner eftersom tiden inte räcker..

Har iaf kommit igång med träningen igen vilket känns underbart har dessutom nått min målvikt :) Men ikväll orkar jag inte gymma, har jobbat hela helgen och är helt slut.. Har fått ett nytt datasystem på jobbet som jag sakta men säkert lär mig. Efter jobbet blev det en sväng till Emma där det bjöds på kaffe & kladdkaka :)

Igår ikväll blev det middag hos killens kompis och hans tjej vilket var trevligt, var en aning seg i morse när klockan ringde men sånt får man ta. Nästa helg vankas det en till middag hos några andra kompisar :) Nu är det inte långt kvar till maskerad festen heller *wiiii* I år ska jag vara pirat, fick hem klänningen för några dagar sen men insåg då att den var en aning kort så nu har jag anlitat petra till att förlänga den lite åt mig, den kommer nog bli kanon bra när den är klar! Bara killens maskerad outfit som saknas nu, om han kunde bestämma sig vad han nu ska vara nångång :)

Funderar starkt på att lägga mig i sängen och kolla på alla Grey´s anatomy avsnitt jag missat, har inte sätt ett ända sen det började.. Så mycket kollar jag på tv nu förtiden! haha

Det var allt jag orkade skriva nu.. Tack & God Natt!





Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: